Usluga i zahtjevi
Najčešća pitanja vezana uz jamstvo, servis i reklamacije:
Pružate li jamstvo na proizvode koje prodajete?
- naravno, minimalno jamstvo prema zakonu iznosi 24 mjeseca, a ako je jamstvo za određeni proizvod duže, to je uvijek navedeno u opisu proizvoda
Jeste li službeni distributer ponuđenih marki?
- tvrtka nurolo s.r.o. nije službeni distributer, ali kupujemo robu od provjerenih distributera i redovito provodimo provjeru autentičnosti.
Je li kod vas moguće izvršiti jamstveni i postjamstveni servis?
- da, imamo servisnu podršku s iskusnim urarima koji mogu riješiti većinu kvarova.
Kako postupiti u slučaju potrebe za jamstvenim ili postjamstvenim popravkom?
U slučaju bilo kakvih problema s kupljenim proizvodom, slobodno nas kontaktirajte na info@istimo.com. Poslat ćemo vam kod za slanje proizvoda putem Paketomata.
Jamstvo ne pokriva:
- oštećenja nastala uobičajenom uporabom
- nepravilnom upotrebom proizvoda
Molimo vas da pažljivo zapakirate proizvod koji šaljete i priložite opis kvara.
Ako želite poslati proizvod vlastitim prijevozom, adresa je:
nurolo s.r.o.
Hněvkovského 30/65
61700 Brno
Češka